رنا ايجى منتدى هيقربنا من بعض

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
رنا ايجى منتدى هيقربنا من بعض

منتديات رنا ايجى هتقربنا من بعض

ياسلام علي البلدى علشان الباشا يوسف

Admin
    Admin
    مدير الموقع ومؤسسه

ياسلام علي البلدى علشان الباشا يوسف Empty ياسلام علي البلدى علشان الباشا يوسف

مُساهمة من طرف Admin السبت أغسطس 01, 2009 8:24 am

الرقص البلدى ليه طعمة الخاص وياسلام لو كانت الرقاصة حلوة زى فيفي عبدة

تعالوا نتفرج ونقول راينا ومش هنخبي الرابط ونشوف تشجيعكم

http://www.megaupload.com/?d=B1ESQ2OE
    ????
    زائر

ياسلام علي البلدى علشان الباشا يوسف Empty ارجوك يا استاذ

مُساهمة من طرف ???? السبت أغسطس 01, 2009 11:56 am

لو سمحت يا استاذ احمد ياريت بلاش الكلام الفارغ دة على المنتدى علشان احنا هنا مش علشان نتفرج على المسخرة دى
    عندنا رجاء انك تلغى قسم الرقص دة من اصلو ومش عاوزين اى حد يزعل مننا علشان عيب اوى الى بيحصل فى المنتدى دة
    يا استاذ احمد احنا شايفينك كبير لازم تفضل فى عنينا الكبير والا تبقى احنا ملناش مكان معاكم
    Admin
    Admin
    مدير الموقع ومؤسسه

ياسلام علي البلدى علشان الباشا يوسف Empty الى اعضاء المجموعة

مُساهمة من طرف Admin السبت أغسطس 01, 2009 1:28 pm

اولا انا ليا حق ازعل من طريقة الرد بتاعتكم

ثانيا مش من الاخلاق انى اقول علي اهتمام حد من الاعضاء ان دة مسخرة
    ثالثا موضوع لغي باب الرقص ليكم حق الاعتراض علية وليكم كل الحق انكم تطالبوا بحذفه لكن
    فية اعضاء عايزاة وبتستنى الموضوعات اللى فية وانا مدير المنتدى اة بس المنتدى مش ملكى دا ملككم كلكم ولما احب اعمل حاجة لازم اشور علي كل الاعضاء لان غير كدة مايبقاش احترام منى للاعضاء في المنتدى
    وياريت الاعتراض علي حاجة يبقي في باب الشكاوى مش في باب الرقص وانا هطرح الموضوع للمناقشة بين الاعضاء واللى هتتفق علية الاعضاء انا هنفذة لانى ملزوم بيه انا وانتم والا انتم شايفين غير كدة وبعدين انتم معاكم اميلي كنتم كلمتونى علية وشرحتم اللى انتم عايزينة مش علي المنتدى كدة
    صح؟ والا انا غلطان
    ومع انكم مش اغراب عننا لكن مازلتم دائما وتكرارا ترددون احنا مالناش مكان معاكم طيب لية ماحدش زعلكم ولاهنقدر نزعلكم ابدا لانكم اخواتنا البهبشينين مع اختلاف محل ولادتكم لكن اتعرفتم في المنتدى علي انكم من بهبشين
    يبقي مالوش لازمة صيغة التهديد في كلامنا مع بعض احنا مافيش بينا وبين بعض الا احترام المتبادل ولو فاكرين الهدف من المنتدى هتعرفوا ان الهدف التقريب بينا وليس التفريق وصيغة التهديد دى للتفريق انا عايزكم واحد مننا من اشمنت من بلدنا لان كلنا واحد ومع كدة انا ليا حق ازعل

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 13, 2024 8:27 am